Zadzwoń teraz! 501 066 606

Ranking awaryjności samochodów 2017

Indeks 2017 określa marki i pojazdy pod kątem częstotliwości występowania problemów z silnikiem i średniego kosztu napraw dla szerokiej gamy marek i modeli. Obejmuje 10 marek najniższymi średnimi kosztami naprawy samochodów. Warto wziąć pod uwagę fakt, że rankingi niekoniecznie wskazują na przyszłą niezawodność pojazdu.

Warsztat samochodowy Warszawa Mokotów, Auto serwis, Mechanika samochodowa, Wulkanizacja, Elektryka i elektronika samochodowa, Diagnostyka, Naprawa samochodów osobowych, Przechowalnia opon, Auto Elektryk Warszawa Mokotów

Na jakiej podstawie konkretne modele aut otrzymują miejsce w rankingu?

Prywatni użytkownicy aut, ale również przedsiębiorcy zakupujący pełną flotę samochodów do celów służbowych, chcąc zminimalizować koszty utrzymania pojazdów, zanim dokonają zakupu, poszukują informacji na temat niezawodnych, funkcjonalnych i tanich w eksploatacji aut.

Które marki najprawdopodobniej będą potrzebowały częstszych napraw silnika? Aby uszeregować te marki, CarMD opracował formułę, która uwzględnia osoby z najniższym odsetkiem incydentów naprawczych na procent populacji pojazdów. Na podstawie tych danych przypisywany jest wynik częstotliwości napraw. Im niższy wynik, tym wyższa pozycja pojazdu w rankingu dotyczącym niskiej awaryjności.

Które modele samochodów miały opinię niezawodnych w 2017 roku?

Ranking najmniej awaryjnych samochodów roku 2017 otwiera Hyundai. Tuż po nim najmniejsze prawdopodobieństwo zapalenia się kontrolki silnika w 2017 roku wykazywała Acura. Tuż po niej na podium stanęła Toyota. Warto wiedzieć, że problemy z samochodem nie zawsze pojawiają się od razu. Czasem użytkownicy mogą mieć do czynienia ze zjawiskiem „kryzysu drugiego roku”, kiedy to symptomy awaryjności mogą pojawić się dopiero po pewnym czasie wraz z pojawieniem się nowego modelu. Na przykład Chevrolet Cruze z 2016 roku był uznawany za niezawodny. Do czasu. Modele z 2017 roku spadły poniżej średniej z powodu urządzeń zasilających, systemów paliwowych oraz problemów związanych z silnikiem i skrzynią biegów.

Badanie pokazuje, że niektórzy, ale nie wszyscy, producenci samochodów mogą szybko rozwiązać problemy, które pojawiły się na rynku tak, że w większości przypadków nie ma ich w następnym roku modelowym. Samochód SUV z 2016 r. – Hyundai Tucson – uzyskał słabe wyniki, o czym świadczyło częste zabieranie go na warsztat samochodowy przez właścicieli. Wnioski z awaryjności swoich aut wyciągnęła Honda, tak poprawiając elektronikę samochodową w modelu Civic z 2017 r., że jej wskaźnik reklamacji stanowił tylko jedną trzecią tego, co dotyczyło wersji z 2016 roku. Poprawa parametrów modeli przez producenta przełożyła się bezpośrednio na to, że samochody rzadziej musiał oglądać auto elektryk i mechanik, a użytkownicy zaoszczędzili konkretne kwoty na naprawach.

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności
Jak wyłączyć pliki cookies?
ROZUMIEM