Zadzwoń teraz! 501 066 606
Czasem wystarczy prosta kartka z hasłem „sprzedam Opla”, żeby w kilka chwil samochód zmienił właściciela. Innym razem miesiące płatnego promowania pojazdu w popularnych serwisach aukcyjnych nie przynoszą upragnionego rezultatu. Choć nie masz w 100% kontroli nad tym, jak szybko uda Ci się spieniężyć auto, możesz wykonać kilka czynności, które zwiększą atrakcyjność Twojego pojazdu w oczach potencjalnych kupujących.
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Czystość auta jest najlepszą wizytówką sprzedającego, ale też ma ogromny wpływ na to, jakie wrażenie pojazd wywrze na oglądającym. Niezbędne jest zatem odkurzenie środka, odświeżenie tapicerek oraz porządne umycie samochodu z zewnątrz. Prace porządkowe można wykonać samodzielnie lub też posiłkować się usługą oferowaną przez pobliską myjnię samochodową czy auto serwis Warszawa.
Jest to kwestia, o którą na pewno zapyta potencjalny klient. Warto więc być dobrze przygotowanym do udzielenia kompleksowej odpowiedzi na to pytanie. W sytuacji, gdy oglądający wykazuje spore zainteresowanie pojazdem, warto okazać mu ostatnią fakturę wystawioną przez warsztat samochodowy Warszawa za naprawę. Będzie ona uwiarygadniać określany przez nas stan pojazdu oraz świadczyć o tym, że faktycznie dbaliśmy o auto.
Warto raz, a dobrze przygotować ogłoszenie o sprzedaży auta. Powinny być w nim zawarte nie tylko informacje o roczniku auta, liczbie jego właścicieli, stanie technicznym, uszkodzeniach, ale także przebiegu, cenie oraz ewentualnych godzinach, w których można umówić się na obejrzenie samochodu. Warto poświęcić godzinę, aby rano, przy odrobinie słońca i na neutralnym tle, wykonać atrakcyjne zdjęcia sprzedawanego pojazdu. Fotografie powinny być możliwie najlepszej jakości, wyraźne, ukazujące ważne szczegóły lub uszkodzenia wymagające naprawy. Pamiętaj, że zdjęcia powinny oddawać rzeczywisty wygląd pojazdu i być na tyle atrakcyjne, aby zwrócić uwagę jak największej liczby potencjalnych nabywców. Nie mogą być jednak przerysowane ani poprawiane w programach graficznych – pamiętaj, że w tym wypadku kłamstwo ma wyjątkowo krótkie nogi, a wprowadzanie kupujących w błąd może obrócić się przeciwko Tobie.